Izvinjavam se što pitam ali me interesuje vaša politička vizija budućnosti?

Photo Picasa

Crtice iz bliske prošlosti: Leto 1996. 

1996. godine odvede me prijatelj u jednu čudnu kafanu pored puta, bez struje i vode, samo bukva, dve tri klupe, domaćin, pršut, sir, loza, od civilizacije samo pivo i coca – cola hladjeno u potoku. Mislim da se i zvala  ”Pod bukvom” a nalazi se sa desne strane na jedno dva kilometra kad krenete od Cetinja prema Njegušima.
Iako je leto i a more smo napustili na plus 30 domaćin je u gunju.
Planinsku tišinu i mene zbunjuje zvuk sa SW tranzistora. Prepoznajem karakterističan glas Milenka Voćkića novinara Radia Slobodne Evrope.
Nepristojno je, ali ipak  skoknem do mesta gde je gospodin domaćin sedeo, kao da prelistam novine a u stvari interesovalo me da vidim koje novine gospodin čita. Čeka me iznenadjenje! I dok se, tada,  u Beogradu,  nedeljnik  ”Vreme” Stojana Cerovića, zbog lične bezbednosti od “savesnih” građana,  sakriva u torbi i čita samo kod kuće, u isto vreme  čobanin u gunju u “nedođiji” u Crnoj Gori čita tadašnji “Monitor” i sluša Slobodnu Evropu.

Nijsam mogao da izdržim morao sam da udjem u političku priču sa neznancem.

Pitam iz cuga

“Izvinjavam se što pitam ali me interesuje vaša politička vizija budućnosti?”

Gospodin u gunju bez okolišenja

“Nema nama u Crnoj Gori spasa dok se hitlerovaca iz Srbije ne otarasimo”

This entry was posted in Culture, Life, Politics. Bookmark the permalink.

Leave a comment