Kockice života

Sakupljač izgubljenih uspomena e-Novine

Piše: Pavle Pavlović (Hag)
Sarajevo osamdesetih: Pavle Pavlović i Petar Luković sa Indeksima

Sarajevo osamdesetih: Pavle Pavlović i Petar Luković sa Indeksima

Photo: Stock

Dok ovo pišem, misli mi lete na početak rata. Boravio sam tih dana često u Vojnoj bolnici u Sarajevu kod prijatelja liječnika braće Nakaš. Jednog dana dovezoše teško povrijeđenog čovjeka sa Dobrinje. Bilo je pitanje hoće li izgubiti noge. “Ma, neka idu i noge kada je sve otišlo”, stenjao je. Pokušao sam da ga umirim i kao uzgred pitam šta je to sve otišlo. “Nije meni do kuće, stvari, auta, nego do uspomena. Otišle su mi sve slike, izgorile u trenu. Nemaju djeca ništa za sjećanje ako preživimo”, rekao je. Bilo mi je to više nego čudno, čak smiješno pri tragičnoj budućnosti koja mu je prijetila. Srećom, noge su spašene, a ja tek sada postajem svjestan gorke i teške istine njegovih riječi

via Kockice života.

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

