Pera Luković za početnike

Kako su mi ukrali godinu dana rada, knjigu, zaradu i sada me tuže da uzmu još

Desilo se danas nešto čudno. Stigao mi je mejl naslovljen sa „Zahtev za naknadu štete“, u kome mi se neka advokatica, vidno besna, obraća „po treći put, u vezi sa Zahtevom za naknadu štete zbog povrede ugovornih obaveza koji smo podneli u ime našeg klijenta, izdavačke kuće Levo krilo.“

Levo krilo. To je izdavačka kuća za koju sam pisao knjigu o Drugom svetskom ratu pod nazivom „Draža za početnike“. Na knjizi sam radio više od godinu dana, povremeno primajući minimalnu nadnicu. Kada sam napokon završio sa pisanjem i kada je knjiga objavljena, najbrutalnije su me odjebali, prekidajući svaki kanal komunikacije sa mnom.
(More …)

via Pera Luković za početnike.

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

