U poseti LOTO milioneru: “Ovo je moja sretna olovka”

Bratislav-Gasic-9

‘Lutriju Srbije vodi amaterska ekipa’

Vezano uz ove teške optužbe, kontaktirali smo Arsena Dobrotu, direktora prozvane tvrtke Nirvana sa sjedištem u Zagrebu.

‘Mi proizvodiomo softvere za lutriju za cijelu regiju, ali Lutriju Srbije vodi amaterska ekipa koja ovaj skandal želi iskoristiti da oblati mene i moju tvrtku zato što neovlašteno koriste moj softver, a zbog čega protiv njih podižem tužbu’, kazao je Dobrota za N1

‘Naš softver koristi se na serverima, ali ne na televizijskim ekranima. Televizijski softver radi netko drugi’, dodao je.

Aleksandar Vučić i Vladimir Đukanović – alfa i omega u Državnoj lutriji Srbije 

Vojska Srbije potpisala je u oktobru prošle godine sporazum sa “Državnom lutrijom Srbije” kojim je predviđeno da stručnjaci Vojnotehničkog instituta održavaju informatione sisteme “Lutrije”!

Sporazum su parafirali ministar privrede Željko Sertić i ministar odbrane Bratislav Gašić. Prema ranijem pisanju “Večernjih novosti”, time je sprečen pokušaj američke kompanija “G-tech” da “na mala vrata” uđe u “Lutriju”

 

U poseti LOTO milioneru: “Ovo je moja sretna olovka”.

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

