Filip Mladenović: STID ME JE!

djevdjelija

Danas, 21. avgusta 2015. godine stid me je što sam ljudsko biće.

Stidim se što sam stanovnik Balkana  i gradjanin jugoistočne Evrope.

Stidim se zbog slika i snimaka, koje danas stižu sa makedonsko-grčke granice.

Jer, granice su samo za ograničene!

Stidim se što se u Evropi, na žalost, opet budi mali čovek, o kome je Vilhelm Rajh napisao sjajan esej “ČUJ, MALI ČOVEČE!”.

“…Kažem ti, Mali čoveče: Izgubio si smisao za ono najbolje u sebi. Ti si ga ugušio i ubijaš svuda gde ga drugima otkriješ, u svojoj deci, svojoj supruzi, svome mužu, svome ocu i svojoj majci…”

Emisija Mućni glavom 15. AVG 2015,

 Ali zato, uprkos svemu:

STID ME JE! | B92 Blog.

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

One Response to Filip Mladenović: STID ME JE!

  1. Denny Crane says:

    Uzas..Bruka i sramota

Leave a Reply

