Vladimir Arsenijevic; Saga o Čvorovićima juniorima

Saga o Čvorovićima juniorima se, dakle, nastavlja.
Kad, nakon tužbe protiv Kokana Mladenovića koju je podneo bipedalni ugljenični organizam s jarećom bradicom i imenom Zoran Đuričić, i svojevrsni Ištvan Kaić – inače jedan od najsolidnijih živih dokaza Darvinove teorije o nastanku vrsta – podnese krivičnu prijavu protiv Vesne Rakić Vodinelić zbog “pozivanje na nasilnu promenu Ustava” on to u stvari čini da bi nam poručio da nijedan ustavobranitelj nije sam i usamljen u ovoj zemlji notornih Ludaka, Kukavica, Nitkova i Poltrona te da ih, ili možda preciznije da ga (Čvorovića, dakle), ima više nego što možemo i da pretpostavimo.
Ne bih inače postovao slike spomenutih Kaića i Đuričića (prizor je prilično uznemirujuć i ne preporučuje se mlađima od osamnaest godina!) ali činim to da skrenem pažnju na to da je oživotvoreni Čvorović, naravno, polivalentan te sposoban da se brzo i lako preobražava.
Očekujte, dakle, još ustavobraniteljskog delovanja od različitih, najmaštovitijih novih obličja istog u narednom periodu.

Na slikama:

1) Osoba A: Ja sam Ilija Čvorović, balkanski špijun.
2) Osoba B: Ja sam Ilija Čvorović, balkanski špijun.
3) Osoba C: Ja sam Ilija Čvorović, balkanski špijun.

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

