Jasna Šamić: Hidžab 

Jasna's PhotoJasna's Photos

Jasna’s Photo

Već danima me “demokrate” koje podržavaju tu modu, donesenu saudijskim dukatima, nazivaju “modnom fašisticom sa Zapada”, jer se ne bojim javno napisati da sam “protiv hidžaba”, te “dužnosti svake muslimanke”

Već danima pratim u vašim novinama lament nad “mahramom” i ne mogu da vjerujem vlastitim očima do koje mjere u Bosni srednjovjekovlje polako prodire u sve segmente života. Već danima me “demokrate” koje podržavaju tu modu, donesenu saudijskim dukatima, nazivaju “modnom fašisticom sa Zapada”, jer se ne bojim javno napisati da sam “protiv hidžaba”, te “dužnosti svake muslimanke”.

Ovdje želim tek ukratko reći ono što zna svaki hodža iz medrese (a izgleda namjerno neće to da kaže): da “hidžab” nije dužnost u islamu –  dužnost muslimanke je da bude skromna, a ne da “maše” svojom religioznošću – a potom da “hidžab” nema nikakve veze sa maramom. U Kur’anu se izraz “hidjab” pojavljuje samo jednom i znači “veo iza koga se krije Bog” (kog čovjek ne može spoznati svojim umom).

Javno nošenje marame sasvim je jasan znak ponovnog uvođenja ropstva, posebno za ženu, koje joj je nametnuo muškarac još od postanka monoteističkih religija. Nakon ovog prvog znaka “slobodnog pristanka” na ropstvo, dolazi na red “slobodno” nošenje “nikaba”, nakon nikaba i muških bradica i kratkih hlačica, doći će “prirodno” na red i ekscizija ili klitoridektomija (obrezivanje žene), potom ukidanje slikarstva i muzike, zatvaranje laičkih škola, spaljivanje knjiga, i napokon pristajanje na cjelokupnu makabarsku ideologiju Daeša, koju više nikome nije potrebno objašnjavati. A kad dođe do toga, hoće li i tada te prave muslimanke u vašim novinama iz broja u broj pisati da su oni koji su protiv toga, istovremeno protiv demokratije i islama, umjesto da proklinju komunizam. Neće, jer vaše novine više neće biti.

U Bosni je zavladala strahovlada tih novokomponovanih vjernika, njih se ljudi mnogo više boje nego što su se ikada bojali komunista. U Sarajevu ima priličan broj žena koje su protiv te nakazne mode munafika, koju podržava strani kapital, ali ne smiju da se izraze javno. I to sigurno nije slučajno! Druge se poistovjećuju s tim ekstremnim islamom, izigravajući slobodoumnost. Iz neznanja ili iz hipokrizije? Vjerovatno uplašeni da ih ne optuže za islamofobiju, domaći hrišćani uglavnom šute. Da li neki od njih iz straha, neznanja ili licemjerstva tvrde da ih niko neće spriječiti da, iako ateisti, i oni, tj. one nose na javnim mjestima, ako im se ćefne, “hidžab” ili krst?

Bilo kako bilo, u Bosni se polako i sigurno širi ropstvo, robovanje muškom primitivcu, mafijašu, i korumpiranim vođama.

Ne mislite li da bi bosansko društvo trebalo konačno da se opredijeli: ili tu vlada šerijat (u tom slučaju, ako je pravilno primijenjen, skoro svi političari treba da izgube obje ruke!) ili će konačno doći do stvarnog razdvajanja religije od države, a time i do uklanjanja svih religijskih znakova sa javnih mjesta, i pristanak na laicitet i sekularnu državu.

Source: KOLUMNE | oslobodjenje.ba

Source: Jasna Šamić: Hidžab 

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s