Mali o rušenju Savamale: “Ne mešam se u rad nadležnih organa”

maxresdefault

“Nisam se raspitivao s obzirom da se ne mešam u rad nadležnih organa, dakle ljudi koji se bave time. Ono što je meni važno, ja sam to već nekoliko puta i rekao, ponoviću i vama, niti grad Beograd, niti bilo koja institucija grada Beograda nije u tome učestvovala, i to je ono za šta sam ja odgovoran. Dakle, da kontrolišem njihov rad, a ovo ostalo prepuštam onima čije je to posao”, rekao je Mali.

Source: | N1 Srbija

Source: Mali o rušenju Savamale: “Ne mešam se u rad nadležnih organa”

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

