Jovica Živanović: “Hajmo opet to krivi smo mi.”

bzvyejfigaelvny
-Ja nisam devedesetih bio u Vukovaru.
-Ja nisam opkolio Sarajevo.
-Ja nisam izvršio genocid u Srebrenici.
-Ja nisam maltretirao, ubijao i krio leševe kosovskih Albanaca.
-Ja na čelu nisam nosio target niti pevao na mostovima.
-Ja nisam postao član DSSa, DSa ili bilo koje stranke nakon petog oktobra.
-Ja nisam ništa dobio od ”svojih”, ništa nisam ni tražio.
-Ja nisam učestvovao u privatizaciji.
-Ja se nisam istorijski pomirio sa SPSom.
-Ja nisam govorio i Kosovo i EU.
-Ja nisam tražio da se život odvija u 4 zida.
-Ja nisam napravio SNS.
-Ja nisam smanjio plate, penzije, rušio u Savamali, kupio 24 stana, sproveo ili sakrio 24 privatizacije, uništio medije, školstvo, zdravstvo, okrivio majke koje rađaju, nedao Gašića, oslobodio Karića i ostale…
Zato molim vas, ja nikako nisam kriv, ja u svemu ovome nisam učestvovao a nisam ni ćutao, onoliko koliko sam znao.

Source: Jovica Živanović: “Hajmo opet to krivi smo mi.”

This entry was posted in Politics. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

